Interviu Portret Cu Edward Ciobanu

Elevul clasei a 8-a la Liceul Teoretic ”Mihai Eminescu” din or.Căușeni. Engleza reprezintă pentru el disciplina preferată, care i-a oferit posibilitate să viziteze în această iarnă Londra. Deși, e la o vârstă destul de fragedă de doar 15 ani, a reușit să se bucure de succese remarcabile nu doar la liceu, dar și în activitățile sale extracurs.

-Care a fost primul lucru pe care la-ți învățat?

-Să merg.

-Cine are cea mai mare influență asupra dumnevoastră?

-Mama și Tata.

-Care a fost cel mai bun sfat oferit de părinții dvs?

-Am primit mai multe sfaturi de la părinți, dar cele mai semnificative sunt: să fiu tolerant și omănos.

-Cum vă autostimulați să faceți ceva?

-Mă gândesc la rezultat și asta mă încurajează mereu.

-Cum reacționați în fața unui obstacol?

-Gândesc rațional cum pot să-l depășesc.

-Cine a fost prima dragoste a dvs? Cât a durat?

-A fost colega mea de clasă. Nu a durat mult, în jur de o lună sau mai puțin.

-Cine vă este cel mai bun prieten?

-Mama.

-Cât de des citiți?

-Îmi place să citesc și o fac cât de des posibil, ori de câte ori am timp liber.

-Cîte ore dormiți?

-7,5 sau 8 ore.

-Care este cartea preferată?

-Livada cu Vișini de Cehov.

-Care este filmul preferat?

– Unu+Unu.

-Care este piesa preferată?

-Lana del rey young and beautiful.

-Ce abilități credeți că aveți?

-Pot memora rapid, să compun ceva și mă descurc rapid în situații dificile sau noi.

-Cum vă petreceți timpul liber?

-În mare parte cu familia, dar și ascultînd muzică sau informândumă despre ceva.

-Va-ți decis ce profesie să alegeți în viitor?

-Nu m-am  decis încă , dar mă presupun că va fi Facultatea de Drept.

-Mulțumesc.

 

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑