Prezentare

Mă numesc Mihaela Ilieș. Am 20 de ani și Sunt studentă a facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării, anul doi, dar și studentă  a Facultății de Limbi Moderne, anul întâi. Sunt originară din orașul Căușeni, unde am absolvit Liceul Teoretic “Mihai Eminescu”,  dar și Școala de Arte, clasa pian și solfegiu. Punctualitatea, responsabilitatea și respectul, sunt calitățile cultivate de mine pe parcursul vieții, iar dorința mare de ami găsi un loc în lumea asta mică  este preocuparea  mea de moment.

Sunt studentă, iar anii petrecuții în băncile universitare se spune că sunt cei mai memorabili, iar eu sper că așa și va fi. Fiecare zi își lasă o amprentă în cartea vieții prin momentele hazlii, dar și nu prea, care ne marchează.  Am vise, idealuri, speranțe, ca orișicare tânăr de vârsta mea.  Sunt o fire artistică și creativă, care apreciază oamenii  sinceri, culți și educați.  Îmi place să citesc  romane sociale (Cartea preferată este Singur pe Lume de Hector Malot), îmi plac filmele comedii și melodramele( filmul preferat este Coco Chanel), ascult muzică folk, etno, popular, dar și alte genuri, în dependență de starea mea de spirit ( iar interpreții  preferați rîmân a fi: Lara Fabian și Adele). Îmi place să cînt și să dansez (din păcate n-am făcut asta demult, pentru că nu prea am avut timp). Îmi place să vorbesc cu prietenii și să-i fac să zîmbească! Iubesc primăvara, zilele calde și plimbările de seară, care mă liniștesc.  Îmi plac călătoriile și timpul petrecut cu cei dragi împreună.  Ador clipele de liniște și momentele prețioase când am posibilitatea să aleg ceea ce să fac. Iubesc libertatea precum păsările , și, la drept vorbind, le invidiez, este unica invidie pe care o împărtășesc față de cineva. Un gând doar am să vă spun…Sper că am venit pe lumea asta cu un scop, de a deveni cineva și de a rămâne cel puțin în amintirea cuiva, ca un nume.

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑