Portretul femeii adevărate

Portretul femeii adevărate: Natalia Ilieș-casnică, mamă a două copii și soție iubitoare. Natalia Ilieș este este  mamă a doi copii, o soție iubitoare, o femeie de casă, dar și doamna care iubește frumosul în vestimentație, interior, florile care îi ticsesc parvazul, în bucatele pregătite cu mare migală și dragoste, dar și căldura pe care o emană zilnic pentru confortul căminului său.

Doamna Natalia este promotoarea unui stil de viață sănătos, care are grijă nu doar de calitatea produselor consummate de copii ei, ci și de felul în care acestea arătă, ceea ce adaugă un plus de atractivitate mai ales pentru fiul ei mai mic Renat, un consummator foarte selecti în ceea ce privește bucatele.  Îi place să-și alinte persoanele dragi cu descoperiri gastronomic, dar nu uită de micile plăceri care condimentează echilibrul familiei, precum zilele în care ea își permite să le pregătească o tortă mare, gustoasă, pregătită acasă.

Inginer  tehnolog , iar mai apoi mamă și casnică

Pasiunea fată de tot ceea ce vrăjește zilnic papilele noastre gustative, dar și circumstanțele deosebite după  dispariția fabriicilor din localitatea sa de baștină au schibat total vectorul vieții sale, astfel că  tot ce ea  învățase până la moment a început să  devină un hobby , iar  dumneaei pregătea doar pentru cei dragi, iar mai apoi pentru familia sa:

“Am finalizat studiile la Tiraspol în 199 3, iar după acesta am revenit acasă. După circumstanțele războiului de pe Nistru nu-mi rămânea decât să mă las  convinsă, să-mi trăiesc viața mai departe și  să caut alt ceva.  După întemeierea familiei totul a devenit o rutină, iar tot ce învățasem mai înainte o plăcere nu doa a mea, ci și celor dragi, astfel că soțul a insistat asupra faptului de a rămâne acasă, iar  el va avea grijă de starea financiară. “

Dragostea față de bucate a crescut odată cu copii mei

Din momentul înființării familiei sale, doamna Natalia a devenit nu doar mamă, ci și cea care le îndeplinea capriciile gastronomice. Odată cu ei ea a început să -și lărgească orizontul de cunoaștere și să înceapă scrierea unui blocnot cu cele mai îndrăgite bucate, care bucură nu doar privirea, ci și văzul:

„Tot ce înainte îmicpărea ceva nesemnificativ sau ordinar a devenit  la un moment dat toată viața mea, iar asta mă face cel mai fericit om. Atâta timp cât o faci din pasiune, nu ca pe o obligație, e păcat să renunț și să evoluiez mai departe”

Familia, unul dintre motivele pentru care am rămas acasă.

Natalia este o familistă perfecționistă, pentru ea familia fiind pe primul loc, mărturisind că ar renunța la orice pentru familia sa. Practic, familia a fost și unul dintre motivele pentru care a rămas să se ocupe de copii, fără a încerca să se angajeze. Prezența permanent acasă  îi permite să se ocupe îndeaproape de creșterea copilului ei mai mic – aflat în perioada în care au nevoie de o mamă:

,,E perioada în care au cea mai mare nevoie de noi, au nevoie de mamă, e greu să fii angajată undeva 8 ore și să nu-ți supraveghezi copilul cînd vine de la școală, cum face temele, cum se comport, ce maniere deocheate le poate ușor prinde de la semenii lui. Spun asta în contextual în care fiecare săptămână mă ciocnesc cu mici surprise la capitolul purtare, cu toate că la reușită e de nota zece. Nu pot să-mi piermit să părăsesc casa pentru un termin îndelungat, ar fi un lux și un haus garantat”

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑